GADGETS SEGUIDORS

Hola!!!

He pensat que valia la pena fer aquesta entrada. Només és per dir que el Gadget de Seguidors, no funciona, no és que sigui només jo, sinó ningú...

Resultat d'imatges de crying cartoon gif

Per això ha decidit posar un link a sota dels seguidors per quan passin aquestes coses, quan no funcioni. Si us hi fixeu, a sota el gadget, posa fes click aquí per seguir el blog, si ho fas, t'enviarà a una pàgina on podràs clicar, igual que abans per seguir-lo.

Gràcies i...

Resultat d'imatges de follow my blog

Comentaris

  1. ¿Em pots explicar per e-mail com ho has fet? theinfernalbook@gmail.com
    Moltes gràcies :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Clar que sí!!!

      Ara mateix m'hi poso!!! =)

      Ens llegim!!! =)

      Elimina
  2. Sí, això dels seguidoras passa de vegades, jo vaig fer el mateix, però posat una imatge-link ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, també pots posar una imatge o només text o les dues coses. Ho pots triar =)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada