HACIA AL INFINITO

Títol: Hacia al Infinito
AutorJane Hawking
Editorial: Lumen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



DE QUE VA?

Aquest llibre, és la biografia del famós científic Stephen Hawking, però amb la visió de la seva dona, Jane Hawking.

Explica des de com es van conèixer, quan li diagnostiquen la malaltia a l'Stephen Hawking, quan ella l'ajuda, els seus fills, amics i familiars. També explica que era bastant difícil ajudar-lo i alhora poder fer les seves coses, com el doctorat. Amb ell va tenir 3 fills, però es van acabar separant i ell es va quedar amb una infermera i ella amb en Jonathan, un amic de la família.  

OPINIÓ:

M'ha agradat molt, perquè és la vida d'ell, però alhora la vida d'ella. I és la història del famós Stephen Hawking, però vist d'una altre manera, la de la seva dona. Com que ho explica ella, la visió és molt més diferent. Mentre que ell explicaria la dificultat de la malaltia i els seus estudis, ella explica a més a més d'aixó, que per ella li és difícil estar per tot i els problemes que té. Tot no és negatiu, també passen coses boniques i alegres.
Quan vaig sentir la notícia que ell va morir, vaig anar investigant més sobre ell, buscant informació, fins que vaig descobrir els seus llibres, biografies, pel·lícules, etc. Jo el recomano molt.

SOBRE L'AUTORA:

Va nèixer a Sant Albans al 29 de Març de 1944. És una escriptora i educadora anglesa. És coneguda per ser la dona de Hawking. Va estudiar llengües, on es va treure un doctorat en literatura espanyola. Es va casar amb Stephen Hawking al 1965, i va tenir tres fills, Robert, Lucy i Tim Hawking. Més tard es van separar, però ella sempre el va ajudar amb la seva malaltia.


Títol: La Teoria del Todo
Productor: Tim Bevan
                    Eric Fellner
                    Lisa Bruce
                    Anthony McCarten
Duració: 123 minuts
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Resultat d'imatges de la teoria del todo

DE QUE VA?

És la pel·lícula del llibre, Hacia al infinito.

Explica des de com es van conèixer, quan li diagnostiquen la malaltia a l'Stephen Hawking, les dificultat d'aquesta, quan ella l'ajuda, els seus fills, amics i familiars. També explica que era bastant difícil ajudar-lo i alhora poder fer les seves coses, com el doctorat. Amb ell va tenir 3 fills, però es van acabar separant i ell es va quedar amb una infermera i ella amb en Jonathan, un amic de la família.  

OPINIÓ:

El llibre em va agradar molt, i per això em vaig mirar la pel·lícula. Encara em va agradar més. Jo crec que al ser una pel·lícula, es veu més proper. Em va encantar, a més els actors són molt bons. Si t'has llegit el llibre (o no) i t'ha agradat, et recomano moltíssim que miris la pel·lícula. És una d'aquelles que la repetiria.  

Aquí us deixo el tràiler.

Comentaris