BANDA SONORA

Títol: Banda Sonora
AutorClaudine Desmarteau
Editorial: La Galera
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



DE QUE VA?

Les inquietuds i les il·lusions d'una adolescent d’avui, a ritme de rock.
Retrat incisiu d’una adolescent insolent que explica els seus dubtes, alegries, ràbies i esperances; la seva passió per Led Zeppelin. I el que tots els joves viuen: la relació amb els pares, la crisi, els professors cansats, els companys desmotivats, el primer petó... Textos valents i dibuixos trencadors... Irreverència, humor i tendresa.

OPINIÓ:

Fa uns quants dies que m'he llegit el llibre, però em va agradar. En diverses pàgines, té dibuixos. El llibre és una mica una mena de diari d'una noia adolescent que explica els seus problemes i la seva vida quotidiana. Aquesta li encanta Led Zeppelin i en molta part del llibre explica la seva passió. Com que no conec aquest cantant, vaig haver-ho de buscar per internet. Em va agradar que fos algú que no es conegut (d'aquesta manera coneixes més gent), però alhora no m'agrada perquè ho has de buscar i si és algú conegut ja t'orientes fàcilment.

Em va agradar el llibre, tot i que no és dels millors que he llegit (ni dels pitjors). Si tens temps i no saps que llegir, aprofita i llegeix-l'ho!

SOBRE L'AUTOR:

Va estudiar a l'Escola Superior d'Arts Aplicades de Duperré i després va treballar a diverses agències de publicitat com a directora artística. Paral·lelament va començar a dibuixar per la premsa a Le Nouvel Observateur, Télérama, Le Monde, i el seu primer àlbum va ser publicat a l'editorial Seuil Jeneusse al 1999.

Ha publicat més de 20 títols, àlbums il·lustrats i novel·les Molts dels seus llibres han estat traduïts a diverses llengües.

Té una pàgina web.


Comentaris