OTOÑO EN LONDRES

Títol: Otoño en Londres
Autor: Andrea Izquierdo
Editorial: Nocturna Ediciones
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



DE QUE VA?

Gràcies a una beca, la Lily anirà a estudiar a Londres, on coneixerà a molta gent com la Meredith, l'Ava i el Connor. La residència on s'allotgen els estudiants, és bastant luxosa i per la Lily serà una mica massa, al contrari de la Meredith o l'Ava, que ja estan acostumades. La Lily es trobarà amb l'Oliver, que l'evitarà el màxim possible, tot hi que sempre no podrà ser. A Londres coneixerà en Tom, juntament amb el seu company youtuber Finn. Tot anirà rodat fins que els camins dels dos (Tom i Lily) es trobaran i es coneixeran, però no tot serà tan fàcil sortir amb un noi famós com en Tom pel YouTube. No tothom és com es pensa la Lily i tindrà alguns problemes. I... si al final en Finn i el Tom tenen l'oportunitat de marxar?

OPINIÓ:

M'ha ENCANTAT!!!! Vaig descobrir aquesta escriptora gràcies a una amiga, i en un mes ja em vaig llegir els tres llibres de la trilogia i ja estic pels dos més que ha publicat. M'agrada molt, cada personatge amaga un "secret" que et sorprèn a cada moment, i cada ell té la seva pròpia aventura. La Lily comença el curs amb un objectiu, però al final haurà de canviar-lo per tot el canvi del seu voltant, cosa que s'haurà d'adaptar al canvi. És actual i això també està bé perquè pots viure més el llibre. El recomano molt. A més, un dels motius de perquè m'ha agradat el llibre, és que és llarg, però t'enganxa molt, i l'acabes llegint en pocs dies. També m'agrada que d'un mateix llibre hi hagi la continuació i o la col·lecció, perquè així pots continuar amb la història i trobar altres punts que t'agraden, és a dir, pots allargar la primera història. Recomano aquest i també els següents que continuen!

SOBRE L'AUTOR:

Va néixer a Saragossa al 1995. Ha estudiat Dret i Administració i la seva primera novel·la va ser Otoño en Londres, continuada per Invierno en Las Vegas i Primavera en Tokio. També ha escrit Mi otra Mitad, i el seu últim llibre, has sigut Escape, las siete pociones, que està ambientat amb una escape room de Harry Potter. 

Té una pàgina web i un canal de YouTube 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A més,vaig tenir l'oportunitat de poder anar a una de les presentacions que l'autora va fer, i per això el tinc signat. A més també vaig aconseguir unes pegatines i uns punts de llibre de la mateixa col·lecció!




Comentaris