BOOK-TAG LIEBSTER AWARD

Hola!

Fa poc, em van nominar a un altre Book-tag, cosa nova per mi, ja que fa poc que vaig obrir el blog i no sabia massa que havia de fer. Els Book-Tags, són preguntes que fas a altres blogs, per ajudar a créixer el teu blog i a altres i fent-los conèixer. Avui vinc amb un altre més llarg, el Liebster Award, aquestes coses amb van bé, ja que mentre em llegeixo els llibres, puc anar penjat coses diferents. Aquí us el deixo:

Resultat d'imatges de liebster award

Normes del Book-Tag:

- Donar les gràcies al blog que t'ha nominat i seguir-lo.
- Respondre les 11 preguntes que el blog t'hagi fet.
- Nominar 11 blogs amb menys de 200 seguidors. 
- Fer 11 preguntes als blogs nominats.
- Comunicar els blogs nominats. 

Començo donant les gràcies a La Estanteria Desastre per nominar-me aquest book-tag.

Aquí teniu les preguntes:

1. Quin és el teu duo, trio o grup d'amics literari preferit?

Crec que el meu grup d'amics preferit, seria l'Hermione, el Ron i el Harry. Se que molta gent diria el mateix però es que trobo que el seu caràcter s'assembla i tots tres són molt amics, i l'amistat, en el grup, és una de les millors coses que hi ha.

Resultat d'imatges de trio harry potter amistad gif

2. Quin llibre va ser el que et va enganxar a la lectura?

Aquesta resposta, fa poc que la vaig respondre, en el Book-Tag Under 200. Els primers llibres que hem van enganxar, van ser els de la col·lecció de Geronimo Stilton.

Resultat d'imatges de llibres geronimo stiltonResultat d'imatges de llibres tea stilton

3. Quin llibre rellegiries si no tinguessis acumulació de llibres?

El problema, seria que m'hen rellegiria tants, que llavors tindria l'acumulació de llibres... Però els que segur que hem rellegiria, serien; El Príncep de la Boira, Wonder i Noel et busca.

Resultat d'imatges de llibre el príncep de la boiraResultat d'imatges de llibre wonderResultat d'imatges de llibre noel et busca

4. Quin és el teu malvat preferit?

El meu malvat preferit, en general Malèfica, la peli. Com que ella és la bona, diguem que hem cau "bé" =) . Si ha de ser literari, no ho sé.

Resultat d'imatges de malèfica risa gif

5. Hi ha algun personatge que tot el món odia i tu no?

Hem sembla que no... és més aviat al revés. Quasi tothom que conec, li agrada el Greg del "Diari del Greg". A mi no, no m'agraden els llibres i no m'agrada el mateix personatge.

Resultat d'imatges de diario greg

6. Frase preferida de tots els llibres que has llegit:

No se si la frase està de veritat al llibre perquè fa temps que me'l vaig llegir. Però és una de les frases que he trobat que m'han agradat.


Resultat d'imatges de frase wonder


7. Quin es la saga/trilogia preferida?

Ara, és Memòries d'Idhun, que fa poc que l'he acabat.

Imatge relacionada

8. Quina és la teva portada preferida de tots els temps?

M'han agradat moltes portades, de les quals bastants fa temps que hem vaig llegir el llibre i no me'n recordo... Dels llibres que he llegit últimament, potser seria "Un monstre em ve a veure". Només amb un color, han jugat amb les obres i la claror, trobo que està bastant bé i impacte, fa por, que es el que transmet del llibre. Em sembla que em quedo amb aquesta.


Resultat d'imatges de un monstre em ve a veure

9. Quin és el teu moment del dia preferit per llegir?

Abans d'anar a dormir, al llit.

Resultat d'imatges de reading on the bed gif

10. Si ara pugessis comprar un llibre, quin llegiries?

La veritat, no ho sé... :(   Una amiga, m'ha recomanat "Ciutats de paper", però no ho sé... Hauria d'anar a la llibreria i mirar quins tenen!


Resultat d'imatges de libreria

11. Quin és el teu llibre més anticipat per el que queda d'any o per el 2018?

El llibre que em vull llegir, i estic esperant que surti, és "T'estaré esperant" d'Aina Li, que sortirà l'Octubre.



- Ara les contestaré en castellà, que és la llengua originària:


1. ¿Cuál es tu dúo, trío o grupo de amigos literario favorito?

Creo que mi grupo de amigos favoritos, serian Hermione, Ron y Harry. Se que  mucha gente diria lo mismo, pero es que su caracter se parece y son muy amigos. Creo que en el grupo, la amistad es una de las cosas más importantes.

Resultat d'imatges de trio harry potter amistad gif

2. ¿Cuál fue el libro que te enganchó a la lectura?

Esta respuesta, hace poco que la respondí, en el Book-Tag Under 200.  Los primeros libros que me enganchó a la lectura fueron los de Geronimo Stilton.

Resultat d'imatges de llibres geronimo stiltonResultat d'imatges de llibres tea stilton

3. ¿Qué libro releerías si no tuvieras demasiada acumulación de lecturas?

El problema, seria que me releería tantos, que después tindria la acumulación... Los que seguro que me releería, serian; El Príncep de la Niebla, Wonder i Noel te busca.

Resultat d'imatges de elprincipe de la nieblaResultat d'imatges de llibre wonderResultat d'imatges de noel te busca

4. ¿Quién es tu malvado favorito?

Mi malvado favorito, en general es Maléfica, la peli, cómo ella es la buena, digamos que me cae "bien" =) . Si tiene que ser literario, no lo se...

Resultat d'imatges de malèfica risa gif

5. ¿Hay algún personaje que todo el mundo odie y tú ames?

Me parece que no... es el revés. Casi toda la gente que conozco, le gusta el "Diario de Greg". A mi no me gustan ni los libros ni el mismo personaje.

Resultat d'imatges de diario greg

6. Frase favorita de todos los libros que has leído

No se si la frase está en el libro, porque hace tiempo que me lo leí, pero es una de las frases que e encontrado que me ha gustado.

Imatge relacionada

7. ¿Cuál es tu saga/trilogía favorita?

Ahora, es Memorias de Idhun, que hace poco que me lo he leído..

Resultat d'imatges de TRIOLOGIA MEMORIES DEIDHUN

8. ¿Cuál es tu portada favorita de todos los tiempos?

Me han gustado muchas portadas, de los quales bastantes hace tiempo que me los leí y no me acuerdo... De los libros que he leído últimamente, sería "Un montruo viene a verme". Sólo con un color, han jugado con las ombras i la claror, me parece que no es de las más bonitas, pero la portada transmite la historia del libro.
Resultat d'imatges de un montruo viene a verme

9. ¿Cuál es tu momento del día favorito para leer?

Antes de ir a dormir, a la cama.

Resultat d'imatges de reading on the bed gif

10. Si ahora mismo pudieras comprar cualquier libro, ¿cuál sería?

La verdad, no lo sé... :(   Una amiga, me ha recomendado "Ciudades de papel", però no lo sé... Tendría que ir a la libreria y ver que libros tienen!


Resultat d'imatges de libreria


11. ¿Cuál es tu libro más anticipado para lo que queda de año, o para 2018?

El libro que me quiero leer y estoy esperando que salga, es "T'estaré esperant" d'Aina Li, que saldrà al Octubre.


Els 11 blogs que nomino:


Les meves preguntes:

1. Quan vas començar a llegir? 
2. Quin llibre recomanaries?
3. Quin és el personatge que t'identifica més?
4. Hi ha algun llibre que t'has rellegit més d'un cop?
5. Quin llibre esperes que es publiqui?
6. Quin és el teu llibre preferit dels que t'has llegit aquest 2017?
7. Perquè vas decidir obrir el blog?
8. Quin és el teu autor preferit?
9. Quina és la teva portada preferida?
10. Quin autor t'agradaria conèixer?
11. Imagina't que és el teu aniversari i et regalen un llibre. Et deixen triar. Quin triaries?

Espero que us hagi agradat! Fins la pròxima!

Comentaris

  1. Hi Gracias por la nominacion espero hacerla este fin de semana en mi blog. Besos!

    ResponElimina
  2. Gracias!!! Ahora paso por tu blog!!!!

    Nos leemos!!! =)

    ResponElimina
  3. Hola! Un Tag molt entretenigut, així t'hem pogut conèixer millor. Coincideixo amb el trio d'or. Respecte als teus llbuires preferits, Noel et busca em crida l'anteció. Sobre Memorias d'Idhún, no sé, a mí no em va acabar de convèncer, en especial per la relació amorosa i Uno monstruo viene a verme la porta sí que no m'agrada gens, em fa pensar en un llibre de por y no és així. Respecte a Ciutats de paper, ja ens contaràs si el llegeixes, a mí em crida l'atenció.

    Salutacions,
    Laura.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies!!! Noel et busca, me'l vaig llegir aquest estiu i hem va encantar. M'agrada la portada, d'un monstre em ve a veure, perquè és curiosa, com el llibre. Ja tinc reservat Ciutats de Paper a la biblioteca!

      Gracies!

      Ens llegim! =)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada