LA CHICA INVISIBLE

Títol: La Chica Invisible
AutorBlue Jeans
Editorial: Planeta
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



DE QUE VA?

A l'institut Rubén Darío, passen coses que molts no es poden imaginar. L'Aurora, una noia solitària, desapareix de forma estranya, vivint amb la seva mare i el seu pare desaparegut del mapa. També apareixarà la Júlia, una noia molt llesta i observadora, i el seu millor amic, l'Emili. La nit de l'avís de la desaparició, el pare de Julia, que és cap de la recerca, ella començarà a investigar per el seu compte amb l'ajuda del seu millor amic. Però la gran pegunta que ningú sap respondre, és amb qui havia quedat l'Aurora abans de l'accident.

OPINIÓ:

M'ha agradat molt. A més l'autor a canviat d'estil, de romàntic a un thriller. M'agradaven els d'abans, però un dels gèneres que m'agraden més són els trhillers. Per això estic molt contenta que n'hagi escrit un, i a més m'ha encantat. No saps fins al final qui pot ser l'autor del crim, tot hi que et vas fent idees de qui pot ser, com ho va fer i perquè. Però en diversos moments de la història, tot el que tenies pensat ja no pot ser així. A més, el final està obert, i jo espero que en tregui un altre. M'ha encantat i el recomano si t'agraden de misteri. 

SOBRE L'AUTOR:

Es diu Francisco de Paula Fernández González, però el seu pseudònim és Blue Jeans i és un escriptor andalús. Va néixer al 7 de Novembre de 1976 a Sevilla, tot i que a l'adolescència, va anar a viure a Carmona i als 18 anys a Madrid. Ha estudiat bastants coses, però la majoria no l'hi ha agradat gaire i ho ha deixat. Actualment, escriu novel·les juvenils. Té una pàgina web i un canal de Youtube

Comentaris