DESCONEGUTS

Títol: Desconeguts
AutorDavid Lozano
Editorial: Edebé
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



DE QUE VA?

Quedaries mai amb algú que haguessis conegut per internet? Doncs la Lara sí, queda amb en Wilde en un Mc Donald's. Des de fa mesos que parlen per Twitter i finalment han decidit quedar per poder conèixer en persona. L'únic problema, és que en Wilde, que en realitat es diu Gerard, sí que ha vist la Lara per el seu compte de Twitter, però ella no sap quina cara fa. Ell comença amb una mena de joc, que consisteix en fer-se preguntes per saber més de l'altre sense fotos, perquè vol que es coneguin pel que són i no per el físic. Entre mig d'aquesta trobada, apareixerà un cadàver, que sembla que es de l'ex de la Lara, en Jordi Vila, que va amenaçar a la Lara que si quedava algun altre noi ell es suïcidaria. Però... és ell realment? I com acaba la "cita" de la Lara i en Wilde?

OPINIÓ:

M'ha ENCANTAT! És un llibre que té molt de misteri. Quan et penses que saps que ha passat el perquè i tot plegat, el misteri es capgira del tot i tota la trama també. Acabo de descobrir un autor que m'encanta! El començament m'agradava, però tampoc m'entusiasmava, però quan vaig arribar més o menys a la meitat, em vaig començar a enganxar molt. És a dir, des del començament m'agradava però quan vaig arribar al moment que em van capgirar el misteri em vaig enganxar moltíssim!

Aquest llibre ja havia vist que tenia molt bones crítiques i ja el tenia en ment de que l'acabaria llegint. El recomano molt i crec que és un llibre que s'ha de llegir! A més, té 217 pàgines, és un llibre bastant curt però molt emocionant!

SOBRE L'AUTOR:

Va néixer  a Saragossa al 1974. Es va llicenciar en Dret i té estudis de Filologia Hispànica.  Ha guanyat diferents premis com Gran Angular i Premi Edebé.

Té una pàgina web.

Comentaris