ENTREVISTA A...




Va néixer al 16 de gener de 1951 a Barcelona. La seva primera novel·la va ser "Cul de sac". El 1987, va guanyar tres premis. Després d'això, publica "Així és la vida, Carlota" i que el 1990 torna a guanyar un altre premi. Ha fet molts més llibres per a joves i per a nens.

La seva pàgina web



Els llibres que m'he llegit, són Cul de SacAixí és la Vida Carlota, Ets Galàctica, Carlota! i el Diari Lila de la Carlota. També he llegit, l'Emi i en Max, La Tribu de Camelot, encara que són per un públic més petits. (Si cliques sobre el títol, aniràs a la seva ressenya corresponent)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



1. Sempre t’ha agradat escriure i llegir?

     Sí, sobretot llegir, és una de les meves passions. També des de petita escrivia contes. Quan era             nena, vaig escriure un llibre de contes que vaig guardar durant anys, es deia El que el mestral ens         explica.

2. Quan vas començar a escriure? Volies ser escriptora?

     Escric des que era petita, però hi va haver una pausa des que em vaig casar fins que em vaig                 divorciar. Des del 1978, però, he escrit sempre. De petita vaig decidir que volia ser escriptora               perquè volia que a algú li passes amb les meves històries el mateix que em passava a mi amb les         dels altres.

3. Quin és el teu llibre preferit? I dels que tu has escrit?

     És molt difícil però segurament triaria un llibre de la Margaret Atwood. Dels meus encara és més       difícil!

4. Has pensat a publicar un altre llibre?


     I tant, escriure llibres és la meva professió, acabo de publicar un llibre de contes per a nens i               nenes, El llibre de les emocions i fa poques setmanes he acabat una novel·la per a adults. Ara               estic escrivint una novel·la infantil.

5. Quin llibre recomanaries?

Per a nens i nenes, Les bruixes de Roald Dahl. Per adults, L’assassí cec de la Margaret Atwood.


Fins aquí l'entrevista del Gener. Fins l'1 de Febrer !

Comentaris